02.05.2012

Ziaristilor care mai vor poze cu "tragedia"

Multumiri ziaristilor care n-au avut de lucru si ne-au declarat morti prin ziare, de le-a stat inima tuturor cand au vazut poze cu noi si articole despre cadavre. Datorita "profesionalismului " din media romaneasca, am stat toata ziua de 1 mai sunand in tara si confirmand ca suntem "bine, in viata, ne dam pe Salza". Nu comentez cum s-au furat poze si filme apartinand noua, in RO e la ordinea zilei. Ma abtin de la alte comentarii din respect pentru ce s-a intamplat .
Salutari si numai de bine.

4 comentarii:

  1. Uite ca pe asta nu o stiam, ma mir sa aflu ca ati patit faze asta aiurea. Dar am vazut si mai si, ProTv a dat saptamana asta ca Stand Up Paddle inseamna caiac cu pedale. Mai e nevoie de alte explicatii? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa mai zic..a aparut poza lui Dragos in Evenimentul zilei, la articolul respectiv..Mie mi-a stat inima cand am vazut, si gandeste-te ca eram langa el, in masina..Daca vedeau parintii nostri, cum era?

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ca au ajus telefoane si la noi cu ocazia asta. Noi fiind pe Dunare, la Braila. Cand am ajuns la net chiar am cautat detalii, stiam ca voi mergeti in zona. Cate surse atatea versiuni. E greu si jurnalismul asta cand il faci dupa ureche.
    Acum partea buna ar fi ca orice publicitate este bine venita, aduce notorietate. Puteti sa va mandriti ca la cautarea in Google apareti voi.
    Sper sa nu fiu deplasat dar: cu cat vinde Dragos caiacul cu care s-a inecat? Neaparat cu autograf, nu orice caiac te trece Styx-ul si te aduce inapoi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am de ce sa ma mandresc, mi s-a parut de super prost gust. Nu o sa inteleg niciodata de ce romanii au apetitul asta super dezvoltat pentru stiri cu morti, cadavre, accidente, tragedii..Ce poate sa-ti placa la asa ceva? Si sa iei poze de pe un site aiurea-n tramvai si sa-i dai morti pe aia din poze, ce sa zic. Nu doresc asa publicitate nimanui. In alte tari se lasa cu urmari grave asa ceva.. Da ca la noi la nimeni.

    RăspundețiȘtergere