06.07.2012

La Radio. Radio România Actualitaţi


În copilărie mă fascina radioul mamei. Îl ţinea în bucătărie, să nu-i fie urât, întotdeauna pe acelaşi post: Radio România Actualităţi.Dacă puneam mâna pe radio, eram certată – nu umbla, că nu mai prinde postul! Era un radio vechi, ce zic că era.., este şi acum. Mă uitam la el şi nu întelegeam -unde sunt oamenii care vorbesc? Cum s-au făcut atât de mici, cum au încăput acolo? Oare te doare când te fac ăştia de la radio mic-mic? Aveam vreo 3-4 ani, minte de copil.

Aşa că atunci când m-a invitat Ovidiu să vorbesc la radio, întâi şi întâi m-am gândit cum o să mă facă mică ..după aceea m-am gândit la mama, cum o să stea ea săraca să mă asculte cu ochii înlăcrimaţi vorbind la radio despre toate nebuniile şi excursiile noastre, care încep invariabil cu aceleaşi vorbe ale ei: „Să aveţi grijă, să mă sunaţi, să ştiu că sunteţi bine..”
Şi am mers la Radio. Nu doare când te fac mic, absolut deloc. Se simte aşa un gol în stomac şi ţi se amestecă gândurile în cap când ţi se face semn că trebuie să vorbeşti, că ai microfonul deschis, dar cu cât vorbeşti mai mult devine mai uşor..La final era chiar distractiv, mă bucuram că oamenii ne ascultă şi ne trimit mesaje. Am făcut-o şi pe asta, multumiri lui Ovidiu (care m-a convins cu citate de pe blog că e cititor fidel) şi gazdelor noastre –Andra şi Cătălin.

Emisiunea o puteţi asculta aici, cam aşa sună vocea mea şi a lui Dragoş la radio:
http://www.romania-actualitati.ro/ca_pe_roate-39243

Nu mă certaţi că nu m-am lăudat mai devreme, eram foarte fericită când am ieşit din clădirea Radio că totul a mers bine. Atât de fericită şi vorbăreaţă şi neatentă că am avut un accident de maşina..Suntem bine, a trecut, au mai fost multe de atunci..Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu