19.10.2012

O poză

O poză este motivul pentru care m-am lăsat de scris pe blog în ultima vreme.
 M-am mai dat cu caiacul, am fost pe Bistriţa, pe Tara, pe Soca, pe Salza (din nou), pe Enns, pe Siriu, pe la Marea Neagră şi pe Adriatică, doar că pregatirile pentru poza respectivă (şi multe alte proiecte) mi-au luat foarte mult din timpul liber.

Ce era aşa de greu şi de mult de pregătit la o poză? Uf, numai cine a trecut prin aşa ceva întelege..
Asta-i poza de care vorbeam:

Presupun că sunteti curioşi ce caiac apare în poză.. E un Greenland T, adică versiunea de tură lungă, cu cockpitul mai mare şi mai comod. E un caiac făcut la comandă,  din carbon –aramidă, foarte foarte uşor şi deosebit de rapid! Bine, toate caiacele din carbon de la Tahe Marine se fac la comandă, dar sună aşa de bine “caiacul meu e făcut la comandă”! Mai precis, “am comandat” culorile, mi-am dorit foarte mult un caiac alb pentru poză!

Da, poza e pe bune, adică a avut loc şi o nuntă.

Pozele în caiace sunt făcute in a treia zi după nuntă, ne-a trebuit un pic de timp să ne revenim , să ne mobilizăm să ieşim cu caiacele, să  facem toate pregătirile pentru sesiunea foto…Ce a ieşit, un album intreg cu sute de poze se poate vedea în detaliu şi pe pagina de facebook http://www.facebook.com/HibiscusSport#!/media/set/?set=a.402947789758376.98293.124950970891394&type=3:






Cam atât pentru azi. Urmează multe poveşti despre aventurile pe care le-am avut vara asta.
Pana atunci, să fiţi sănătoși, cuminţi şi să vă daţi mult!
Oana Achim Cristea


5 comentarii:

  1. felicitari si sa ramaneti la fel de fericiti ! : )toate cele bune va doresc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa recunosc ca aceste poze sunt printre cele mai originale... Foarte frumoase! Casa de piatra!
    Laurentiu T.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe pozele! Casa de piatra!

    RăspundețiȘtergere